حمله متفاوت ایران به "اسرائیل" در جنگ غزه shia muslim                  
 یعلون با تاکید بر اینکه ارتش و زیرساختهای اسرائیل باید از لحاظ دفاعی تقویت شوند، تصریح کرد: هکرها می‌توانند به ما آسیب برسانند، اما ما نیز باید حملات آنها را تلافی کنیم؛ مشکل آنجاست که این هکرها ردپایی از خود به جای نمی‌گذارند.

به گزارش مصاف، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانسی درباره فضای الکترونیک در سرزمین های اشغالی با اشاره به مشکلات این رژیم در تعامل با تهدیدات در فضای الکترونیک گفت: ما به اطلاعات دقیق بیشتری برای رصد کردن تحرکات دشمنانمان در این زمینه نیاز داریم.

وی در ادامه حزب‌الله را به آغاز حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی متهم کرد و گفت: مشخص است که درحال حاضر فضای سایبری به میدان جنگی این گروه تبدیل شده است.

یعلون با تاکید بر اینکه ارتش و زیرساختهای اسرائیل باید از لحاظ دفاعی تقویت شوند، تصریح کرد: هکرها می‌توانند به ما آسیب برسانند، اما ما نیز باید حملات آنها را تلافی کنیم؛ مشکل آنجاست که این هکرها ردپایی از خود به جای نمی گذارند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به حمله صورت گرفته به آمبولانس این رژیم که حامل تروریست های زخمی النصره از سوی دروزی‌های سوریه، گفت: این حمله بیانگر بی مسئولیتی برخی از مقامات دروزی است و اسرائیل درخصوص وضعیت سوریه موضع مسئولانه‌ای دارد!

یادآور می شود که روز دوشنبه دهها دروزی منطقه اشغالی جولان، با حمله به یک آمبولانس اسرائیلی که تروریست های جبهه النصره را برای مداوا به داخل سرزمین های اشغالی منتقل می کرد، باعث مرگ یکی از زخمی ها شدند.

دروزی های مذکور، جبهه النصره را عامل حمله به برخی از روستاهای دروزی نشین در داخل سوریه می دانند؛ در این میان فعالان دروز در پایگاههای اجتماعی نوشتند که اسرائیل زخمی های وابسته به گروهک تروریستی النصره، شاخه القاعده در سوریه را برای مداوا به داخل سرزمین های اشغالی منتقل می کند.

از سوی دیگر یعلون، شلیک چند موشک از نوار غزه به داخل اراضی اشغالی 1948 را نتیجه اختلافات داخلی میان حماس و برخی از گروههای سلفی همپیمان داعش در این منطقه دانست.